Veelgestelde vragen.
Onze medewerkers op de afdeling Klantenservice staan dag in, dag uit voor u klaar om antwoorden te vinden op uw meest brandende vragen. Maar u realiseert zich natuurlijk ook, dat vragen van bijvoorbeeld technische aard of over de restwaarde van uw specifieke Opel niet op afstand beantwoord kunnen worden. De ruim 200 Opel bedrijven in het land zijn voor dit soort vragen de aangewezen aanspreekpunten voor onze klanten. Wij adviseren u dan ook in zo'n geval contact op te nemen met uw Opel dealer.
Hieronder treft u een aantal antwoorden op andere veel gestelde vragen:
- Een instructieboekje voor mijn Opel audiosysteem. Hoe kom ik daaraan?
- Ik ben onlangs verhuisd. Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
- Het kenteken- /trekgewicht van mijn auto komt niet exact overeen met die op de technische specificatiebladen van Opel. Hoe komt dat?
- Het brandstofverbruik van mijn Opel komt niet overeen met die in de brochure. Hoe komt dat?
- Ik ben de code van mijn radio of sleutel kwijt. Hoe kom ik aan die code?
- Wanneer wordt mijn nieuwe Opel geleverd?
- Ik heb een Certificaat van Overeenstemming (CVO) nodig voor de export van mijn Opel. Hoe kom ik aan een CVO?
- Is mijn Opel geschikt voor E10 brandstof?
- Als mijn Opel niet geschikt is voor E10, wat moet ik dan doen?
- Waar vind ik de motorcode en kleurcode van mijn auto?
- Waar kan ik een nieuwe Carpass verkrijgen wanneer ik de originele pas ben verloren?